V dluzích [3. díl]: Příbuzný se na Lucii zlobil • Home Credit Blog •…
Příběhy > Našich zákazníků > V dluzích [3. díl]: Příbuzný se na Lucii zlobil

V dluzích [3. díl]: Příbuzný se na Lucii zlobil

17. 4. 2016
Kvůli zpožděné splátce údajně zablokovaný účet. I to čekalo matku dvou dětí Lucii Žaludovou. V minulém díle jsme ji opustili v situaci, kdy její příbuzný vybral peníze z kreditní karty a půjčil jí je. Lucie v té době pracovala na brigádě a příbuznému včas splácela.
IMG 0015

Jednou se však se splátkou o 2 dny zpozdila a reakce druhé strany byla nepříjemná. Oficiální majitel karty tvrdil, že má zablokovaný běžný účet a nemůže se dostat k výplatě.  

Impuls ke změně

Lucie příbuzného nikdy do problémů dostat nechtěla, o jeho verzi však pochybovala. “Že by mu kvůli tomu, že se o 2 dny zpozdil se zaplacením 1 000 Kč hned zablokovali účet? To se mi nezdálo,” říká Lucie.

Špatné vztahy v rodině ji trápily a chtěla mít už všechny půjčky jen sama na sebe, aby ostatním nepřidělávala problémy.

Zavolala do Home Creditu a zajímala se, jak je to se zablokováním účtu a kolik zbývá ještě splatit. Chtěla peníze rychle vrátit, jenže operátorka jí nemohla pomoci.  

Lucii chyběly informace

Údaje o půjčkách jsou tajné a každý se může informovat jen o úvěru, který má napsaný sám na sebe.

Přestože telefonický hovor nevyšel, Lucie si při prohlížení webu Home Creditu všimla informací o ombudsmanovi. Na něj se mohou obrátit klienti, kteří se ocitnou v situaci, která se nedá řešit obvyklou cestou.  


Obrátila se na ombudsmana Home Creditu

Lucie ombudsmanovi Janu Holochovi napsala a popravdě mu vylíčila svůj příběh. Přestože jsou pravomoci ombudsmana velké, ani on nemůže sdělovat údaje o cizích půjčkách. Proto Lucii alespoň vysvětlil, jaký bývá obecný postup, když se někdo opozdí s placením.

Z toho pochopila, že informace od příbuzného nebyly pravdivé. Aby se podobným komplikacím příště vyhnula, převedla si úvěr z kreditní karty na sebe. Zároveň chtěla všechny své dluhy konsolidovat, ale po předchozích zkušenostech tušila, že to nepůjde. O tom všem mluvila s ombudsmanem. 

Konsolidace u Home Creditu Lucii pomohla

Ten chápal, v jak obtížné situaci se Lucie ocitla a ocenil, že aktivně komunikuje. Probral její případ s dalšími odborníky a rozhodli se Lucii zařadit do programu Krotitelé dluhů. Proto mohla Lucie u Home Creditu i přes svou nepříznivou úvěrovou historii získat záchrannou konsolidaci půjček.

“Díky zásahu ombudsmana jsem si mohla půjčky - bylo to asi 108 000 Kč - sloučit. Díky tomu místo 8 000 Kč měsíčně platím jen 3 161 Kč. Ombudsman mi strašně moc pomohl, do 14 dní bylo všechno vyřízené,” říká Lucie.

Zdá se, že příběh má šťastný konec. Ale je to tak doopravdy? Daří se Lucii i po roce a půl od konsolidace, nebo opět spadla do dluhové pasti? Závěr jejího příběhu si přečtěte v čtvrtém díle seriálu.

Autor: Redakce Home Credit
Sdílet na sociálních sítích
Facebook LinkedIn
IMG 0023
Předchozí článek

V dluzích [4. díl]: Lucie konečně klidně spí

Příběhy > Našich zákazníků
V dluzich 2 1 1
Následující článek

V dluzích [2. díl]: Lucie chtěla sloučit půjčky, ale měla smůlu

Příběhy > Našich zákazníků