Abych byla upřímná, před nástupem na stáž jsem toho o Home Creditu moc nevěděla. Měla jsem tušení, že se jedná o nebankovní společnost poskytující půjčky, ale to bylo asi vše. Momentálně už mám díky vyčerpávajícímu úvodnímu školení celkem přehled. 😀

Na první pohled mě vyděsilo to, že mě čeká spousta psaní textů. Až to skoro vypadalo, že marketing je jen a jen o psaní. Jak se brzy ukázalo, je to mnohem pestřejší! 🙂 

Práce na marketingu nebyla nic stereotypního, kde se každou minutu díváte, kdy už budete končit (no kdo to z brigád nezná? 🙂 ). Čas běžel rychle a nejednou se mi stalo, že jsem se do práce ponořila natolik, až jsem úplně ztratila pojem o čase.

Stihla jsem si toho vyzkoušet velkou spoustu a díky stáži nakoukla nejen pod pokličku marketingu.  Zjistila jsem, jak na reklamy na Facebooku, jaké materiály se posílají klientům i jak má vypadat správná SMS s nabídkou. Hodně přínosný byl i workshop, který nás naučil, jak správně prezentovat.

Už na pohovoru mě překvapil přístup Ivči, organizátorky stáže, která nás brala jako vlastní 🙂 Perfektní byla i otevřenost mých dočasných “kolegů“. V celé firmě panovala pohodová atmosféra, díky které rychle zmizela i prvotní tréma. A to ani nemluvím o ostatních stážistech, se kterými jsme si sedli už na pohovoru.

Velkou novinkou pro mě byly open space kanceláře. Stále mě udivuje, jak snadno člověk dokáže vypnout v tak velkém prostoru plném vjemů a soustředit se jen na svou vlastní práci.

Klára Zbončáková, stážistka programu Rozjeď se.

321 přečtení
8.8.2018