Asi jako každého kluka mě auta lákala od mala. Vždycky jsem měl jasno v tom, že jakmile si začnu vydělávat, nějaké si koupím. Auto pro mě totiž znamená svobodu. Kdykoliv do něj můžu prostě sednout a jet. Na výšce jsem ho navíc potřeboval kvůli dojíždění do školy, abych se nemusel spoléhat na to, jak mi zrovna budou navazovat autobusy. Proto jsem tehdy šel na brigádu do Home Creditu.

 

Práci na klientském centru mi doporučila kamarádka. Nejdřív jsem se toho trochu bál. Měl jsem totiž zkušenost z telemarketingu ve velkém brněnském callcentru, kde jsem musel obvolávat lidi a něco jim nabízet. Kamarádka mě ale uklidnila, že budu jen pomáhat lidem, kteří nám sami volají. A měla pravdu. Poznal jsem tak, že práce na telefonu není jen o volání lidem. Navíc jsem si díky tomu mohl opravdu pořídit auto.

 

Po bakalářském studiu jsem začal v Home Creditu pracovat na plný úvazek. Hned jsem měl jasno, že chci pracovat právě tady. Díky brigádě jsem totiž věděl, že je tady super parta. Ze začátku jsem dělal operátora. Asi po dvou měsících jsem se ale přihlásil do výběrového řízení na pozici trenéra. A vyšlo to. Jako trenér jsem měl na starost hlavně školení nových operátorů a tvorbu metodik pro Klientské centrum.

 

Čím dál víc jsem se ale podílel i na vymýšlení nových projektů. Hned ze začátku jsem měl to štěstí, že jsem se mohl podílet na tvorbě nových výpisů a na Správci financí, což je takové naše online bankovnictví. Byla to velká škola. Postupně projektů přibývalo a já nad nimi trávil pořád víc času. Hodně mě to bavilo a nabíjelo.

 

Líbí se mi, když na konci vidím, že to, co jsem pomáhal vymýšlet, někomu pomohlo. Například pro operátory jsme vymysleli zautomatizování poznámek. Nemusí tak do nich ručně vypisovat číselné údaje. Jsem rád, když vidím, že má moje práce význam. Proto jsem se z trenéra stal specialistou, který má na starost právě nové projekty. Mimochodem, díky tomu jsem si pak mohl koupit své vysněné auto.

Tomáš Koutný, Specialista Klientského centra

2853 přečtení
17.11.2016