Audiovizuální spolupráce snů? Max Cooper a Zaha Hadid Architects

0 komentářů
434 přečtení
6.9.2017

Britský hudebník Max Cooper, který zavíral letošní festival Colours of Ostrava, miluje audiovizuální projekty. Velkou pozornost věnuje svým videoklipům i živým vystoupením, kde je pro něj synchronizace hudby a obrazu velmi důležitá. Čas od času posouvá svoji signifikantní vášeň ještě dál.

Teď například spolupracuje se Zaha Hadid Architects v rámci německého festivalu Schlosslichtspiele.

 Architekti ze studia Zaha Hadid Architects přizvali Maxe Coopera ke spolupráci na světelné mapping projekci, kterou připravili na 170m fasádu barokního kostela v německém městě Karlsruhe. Jejich nápady a práce jdou s mým hudebním přístupem, postaveným na hranicích člověka/stroje a vzniku biologických forem ze simulovaných systémů chování, skvěle dohromady,“ říká Max.

 Pokud slovům britského producenta elektronické hudby pro náročné posluchače moc nerozumíte, je to úplně v pořádku. Má totiž doktorát z počítačové biologie a občas zapomíná, že nemluví ke kolegům ze zcela specifického akademického prostředí.

No ale zkuste to: Pro projekt jsem vybral několik svých starších skladeb, hodí se k vizuálnímu stylu a vývoji tohoto díla. To začíná hravým zkoumáním lidských interakcí s architektonickým prostorem, až postupně přejde do přílivu buněčných forem a audiovizuální síly. Z mojí perspektivy je jeho jádrem synchronizace, uvedení zvuku do života skrze důkladnou simulaci a reprodukční počítačové řešení vizuálů.“

 

Byť už se Max vystudovanému oboru aktivně nevěnuje, v jeho tvorbě (i těch slovech) to prostě poznáte: 

 

 

Zdroj: http://maxcooper.net/zaha-hadid-architects-collab-for-the-schlosslichtspiele-festival

 

Autor: DJka IM Cyber
Komentáře
Přidat vlastní komentář
Tento článek ještě nikdo nekomentoval. Buďte první.
Komentovat
Přidat vlastní komentář