Japonská půjčka představuje novou reklamu

0 komentářů
1417 přečtení
12.11.2015

Japonská půjčka vstupuje do další fáze komunikace. Stává se z ní ostřílený bojovník na trhu malých půjček. Proto svým konkurentům jen tak nic nedaruje. Jako samurajka je s přehledem poráží a dává to všem vědět.

Japonská půjčka nasazuje od středy 11. 11. nový televizní spot, ve kterém bojuje za levné a férové krátkodobé půjčky. Opět využívá silnou kreativu s japonskými motivy, jak tomu bylo i v prvním spotu. Nový spot více než názorně ukazuje propastný rozdíl mezi Japonskou půjčkou a zbytkem trhu krátkodobých půjček. Tentokrát v něm drobná Japonka vystupuje v roli samurajky, která svou cenou postupně poráží ostatní proradné protivníky v podobně jiných mikropůjček.

Japonská půjčka jako jediná nabízí férové podmínky opakovaně, ne jenom u první půjčky. „Naším dlouhodobým cílem je ukazovat, že jedinou smysluplnou krátkodobou půjčkou je Japonská půjčka. Po jejím představení v prvních spotech jsme přešli k výraznějšímu vymezení se oproti konkurenci,“ říká Ondřej Žiška, head of brand management Home Creditu, kam Japonská půjčka spadá. Na kreativě opět pracovala agentura Ogilvy. Vysílat se bude na kanálech Prima Group, která bude podpořená reklamou v online.

 

 

 

Autor: Redakce Home Credit
Komentáře
Přidat vlastní komentář
Tento článek ještě nikdo nekomentoval. Buďte první.
Komentovat
Přidat vlastní komentář