Ombudsman Home Creditu hlídá dodržování 10 zásad

0 komentářů
615 přečtení
11.2.2016

Malý zákazník versus velký Home Credit. Takové jednání opravdu nečekejte. Klienti u nás mají “strážce” svých zájmů, kterým je ombudsman klientů Home Creditu Jan Holoch. Ten hlídá dodržování následujících 10 zásad.

Pojďme se společně podívat na 10 přikázání našeho ombudsmana, které jsou pro nás svaté:

 

01

1. Jasné ceny

 

06

2. Peníze rychle k dispozici

Při podpisu smlouvy jasně víte, kolik zaplatíte, a víte, jaké jsou poplatky a případné sankce.   Podepíšete smlouvu a další pracovní den už máte peníze na účtu.
     

 

02

3. Vyhodnocení žadatele

 

07

4. Voláme zpět

Půjčku dáme jen žadatelům, kteří ji zvládnou splácet. Když vás odmítneme, řekneme proč.   Pokud se rychle nedovoláte na klientskou linku, nechte nám na sebe kontakt. Ještě ten den zavoláme zpět.
     

 

 

03

5. Komunikace

 

08

6. Připomenutí splátky

Zavolejte na klientskou linku a hned vyřešíme váš požadavek. Pokud to ve výjimečných případech nejde, do 5 dnů vám sami zavoláme s návrhem řešení.   Když zapomenete poslat splátku, vždy vás včas upozorníme. Stihnete to napravit ještě v období bez sankcí.
     

 

05

7. Splácení bez poplatku

 

09

8. Vrácení peněz do měsíce

Půjčku může kdykoliv doplatit. Neúčtujeme si ani poplatek stanovený zákonem ve výši až 1 % z nesplacené částky.   Půjčku si můžete rozmyslet. Vraťte nám peníze do měsíce a neplatíte žádné úroky ani poplatky.
     

 

04

9. Hledáme řešení

 

10

10. Peníze rychle k dispozici

Dejte nám vědět, že nemůžete včas zaplatit, a zkusíme najít vhodné řešení.  

Stav půjčky si ověříte 24 hodin denně v aplikaci:

www.SpravceFinanci.cz

nebo ve všední dny telefonicky na 840 155 155.

     

 

 

 

Autor: Redakce Home Credit
Komentáře
Přidat vlastní komentář
Tento článek ještě nikdo nekomentoval. Buďte první.
Komentovat
Přidat vlastní komentář