Ombudsman

Víte, s jakými podněty a připomínkami se na nás naši klienti obracejí nejčastěji nebo jak máte správně reagovat v různých situacích? Prozradí vám to ombudsman Home Creditu, který dohlíží na dodržování našich zásad a pomáhá řešit vaše připomínky.

0 komentářů
1397 přečtení
19.5.2016

4 rady, jak mít rodinné finance pod kontrolou

Pokud dnes pořizujeme dům, nebo rekonstrujeme byt, půjčce se často nevyhneme. Vyplatí se opatrnost, protože velký úvěr je vážná věc. Přečtěte si naše 4 tipy, jak mít dluhy pod kontrolou.

0 komentářů
1742 přečtení
7.5.2016

Jak využít bezúročné období kreditní karty na maximum

Půjčka bez úroků je splněným snem mnoha lidí. S bezúročným obdobím na kreditce ho snadno dosáhnete. Ale nenechte se zmást zdánlivě dlouhou dobou bez úročení.

0 komentářů
3748 přečtení
3.5.2016

Aktiva a pasiva? Vysvětlíme vám, jaký je v nich rozdíl

Přestože se někteří finanční poradci tváří, že finance jsou velká věda, není to tak. V následujícím článku vám srozumitelně vysvětlíme, co znamenají pojmy aktiva a pasiva a jaký je v nich rozdíl.

0 komentářů
1273 přečtení
28.4.2016

Příjmy vs. výnosy: pochopte, o čem mluví váš ředitel

Vaše firma má dobré výsledky, ale šéf vám tvrdí, že nemá peníze na výplaty? Může mluvit pravdu. Vysvětlíme vám, jak je to možné.

0 komentářů
1056 přečtení
28.3.2016

Nedostatek peněz řešte jinak než půjčkou

Stará pračka už dosluhuje a mobil začíná zlobit. Chcete si pořídit nové, ale chybí vám hotovost a začínáte uvažovat o půjčce. Ombudsman klientů Home Creditu však radí, ať si ji dobře promyslíte a nejdřív zvážíte jiné možnosti.

1 komentář
6548 přečtení
21.3.2016

Ombudsman vyvrací 4 běžné mýty o půjčkách

Mýty o půjčkách škodí! Kdyby byla taková výstražná cedule na každém rohu, mnoho lidí by se nedostalo do problémů. V následujícím článku tyto mýty vyvrací ombudsman klientů Home Creditu Jan Holoch.