Vyvracíme 5 nejčastějších mýtů o ombudsmanovi Home Creditu

1 komentář
1095 přečtení
3.12.2015

Každý den řeší případy lidí, kteří se dostali do nesnází. Tak vypadá náplň práce ombudsmana Home Creditu Jana Holocha. V následujícím článku vyvrátíme 5 nejčastějších mýtů o jeho práci.

1. Ombudsman neexistuje

Přestože má Jan Holoch na webu Home Creditu i svoji fotku, někteří lidé si myslí, že je jen fiktivní postavou. “Tak to určitě není, jsem živý člověk z masa a kostí,” říká s úsměvem Honza Holoch, který vystudoval procesní management a v Home Creditu pracuje už téměř 10 let. Pomáhal sestavit Zásady Home Creditu a v roce 2014 se stal ombudsmanem, aby na jejich dodržování dohlížel.

 

2. Ombudsman je jen fígl, jak obalamutit lidi

Ombudsmana platí Home Credit a on je na jejich straně. Pravdivá je však jen první polovina věty. “Stojím na straně klientů a mým hlavním úkolem je pomoci vyřešit jim nestandardní situace. Chceme s lidmi spolupracovat dlouhodobě a to je možné jen tehdy, když s námi budou spokojení,” dodává Honza.

 

 3. Ombudsman by na mě neměl čas

Potřebné informace klienti najdou na webu Home Creditu v sekci Poradna nebo se informují na klientské lince 840 155 155. Teprve se složitějšími situacemi, které se nepodařilo vyřešit jinak, se lidé obrací na ombudsmana. “Těch není tolik, a proto na ně mám dost času. S jejich zpracováním mi navíc pomáhá kolegyně. Já však vždy dohlížím na způsob řešení,” říká ombudsman.

 

4. Ombudsman by si nikdy nevzal půjčku

S klidem vyvracíme i další mýtus, který říká, že ombudsman by se nikdy nezadlužil. Honza Holoch si naopak u Home Creditu čas od času půjčku vezme.

“Půjčuji si jen na věci, které skutečně potřebuji a které budu využívat i po splacení. Dobrým příkladem je třeba pračka. Když se stará pokazí, můžeme doma prát 2 měsíce v ruce, než našetříme na novou. Ale zdá se mi výhodnější nečekat a prát v nové pračce hned a postupně ji splácet,” potvrzuje Honza Holoch. “Současně mám i možnost zažít půjčku v kůži běžného klienta a to je pro mou práci víc než užitečné,” dodává.

 

5. Ombudsman pomáhá jen vyvoleným

Nezáleží na tom, jak velký máte dluh a kolik vám ještě zbývá splatit. Ombudsman se věnuje úplně všem podnětům. “Poctivě řeším všechny případy, které se mi dostanou na stůl. Pokud máte problém, který nejde vyřešit obvyklou cestou, nebojte se na mě obrátit. Každému se budu naplno věnovat,” uzavírá Honza Holoch.

Autor: Redakce Home Credit
Komentáře
Přidat vlastní komentář
Tento článek ještě nikdo nekomentoval. Buďte první.
Komentovat
Přidat vlastní komentář