Staré oblečení nevyhazujte, prodejte ho na internetu

0 komentářů
1260 přečtení
21.5.2016

Jistě to znáte. Každý z nás má ve skříni alespoň jedno tričko nebo kalhoty, které na sobě neměl… ani si nepamatuje, kdy naposledy. Někteří lidé jednou za čas skříně provětrají důkladným úklidem a nepotřebné kusy vyhodí. Mnohem zábavnější je prodat oblečení na internetu. Zkusíte si roli obchodníka a trochu si přivyděláte.

Poškozené, nebo příliš obnošené raději vyhoďte

Nesnažte se prodat všechno. Děravé nebo vytahané oblečení nikdo nekoupí, i když bude sebelevnější. Naopak zabodujete s kousky, které nejsou příliš obnošené a chcete je dát pryč jen proto, že jste změnili módní styl.

Velkým hitem jsou staré kousky po prarodičích. Retro (neboli vintage) dnes letí a módní nadšenci by vám za šaty z 60. let urvali ruce. Nezapomeňte na to při naceňování jednotlivých kusů.  

 

Prodávejte na bazarech a v online second-handech

  • V Česku je velmi oblíbené Aukro. Můžete oblečení buď vydražit, nebo si zájemce může vyhlédnutý kousek koupit hned.
  • Přes milion inzerátů najdete na Sbazaru, dalším oblíbeném portálu.
  • Maminky dobře znají Mimibazar, internetový second-hand specializující se na dětské oblečení. Ale seženete tady i oblečení pro dospělé a bytové doplňky.  
  • Krásným designem se pyšní stránka Vinted, kde můžete kupovat zboží od prodávajících z několika zemí včetně USA nebo Itálie.

 

Zlepšujte prodeje chytrými triky

Kousek obchodního ducha má v sobě každý, stačí ho jen probudit. Popřemýšlejte, jak zboží vystavíte a neustále se zlepšujte:

  • Seskupte fotky oblečení do alb s názvem “Vše za 49/99 korun”. Pro zákazníky je to přehlednější, cenu mají stále na očích.
  • Používejte baťovské ceny, neprodávejte za 100 korun, ale za 99. Kupující bude mít pocit, že korunu ušetří a vám se zvýší prodeje.
  • Skvělým reklamním nástrojem je Facebook. Pokud budete mít stylově nafocené oblečení a vaši přátelé jej nasdílí, zákazníci se jen pohrnou. A vás to nebude stát ani korunu.

 

Probudil ve vás tenhle článek obchodního ducha? Napište nám do komentářů  pod článkem.

 

Autor: Redakce Home Credit
Komentáře
Přidat vlastní komentář
Tento článek ještě nikdo nekomentoval. Buďte první.
Komentovat
Přidat vlastní komentář