Rozhovory

0 komentářů
1160 přečtení
20.3.2016

3 způsoby, jak si sjednat půjčku

Někdo nedá dopustit na osobní návštěvu, jiný raději zůstane doma a vše vyřídí po telefonu nebo přes internet. Půjčku si v dnešní době sjednáte všemi 3 způsoby. V následujícím článku vám ombudsman klientů Home Creditu řekne, co vás čeká.

0 komentářů
1250 přečtení
18.3.2016

Ombudsman radí: Kdy si dát pozor na RPSN [6. díl]

Tu zvláštní zkratku vidíte v každé televizní reklamě nebo letáku na půjčku. Kromě úroku je tam uvedeno i právě RPSN. Ombudsman klientů Home Creditu vám vysvětlí, co zkratka znamená, a proč nižší RPSN nemusí být vždy nejvýhodnější.

0 komentářů
1973 přečtení
5.3.2016

Ombudsman radí: Kdo pomůže s dluhy [5. díl]

Svět financí se často podobá bludišti. Když máte dluhy, jste ztracení a potřebujete zkušeného průvodce, který vás vyvede ven. Jak ho najít a jak nenaletět podvodníkům?

0 komentářů
1043 přečtení
21.2.2016

Ombudsman radí: Čtěte smlouvy a zajímejte se o sankce [4. díl]

Smlouvy nikdo nečte rád, ale všichni by to měli dělat. Obzvlášť pokud se smlouva týká půjčky. Je to totiž závazek na několik následujících let. “Než si někoho vezmete, také o něm chcete vědět co nejvíc. Tak proč by to při sjednávání půjčky mělo být jiné?” ptá se Jan Holoch, ombudsman klientů Home Creditu.

0 komentářů
992 přečtení
19.2.2016

Ombudsman radí: Emoční nákupy se nevyplácí, radši zapojte hlavu [3. díl]

Při nákupech je často silnější srdce než hlava. Do vybraného kousku se tak zamilujete, že vás nezajímá, že zrovna nemáte peníze a jdete si pro půjčku. “Před každým takovým nákupem by se vám v hlavě měla rozsvítit červená stopka,” říká ombudsman klientů Home Creditu.

0 komentářů
1856 přečtení
8.2.2016

Ombudsman radí: Nesplácejte půjčku půjčkou [2. díl]

Nemám peníze na splátku a hrozí, že budu muset zaplatit sankci. Raději si vezmu další půjčku, abych tu první zaplatil. Ombudsman klientů Home Creditu upozorňuje, že pokud máte stejný nápad, hrozí vám pád do dluhové pasti.