Rozhovory

0 komentářů
2123 přečtení
7.2.2016

Ombudsman radí: S obálkovou metodou dostanete peníze pod kontrolu [1. díl]

Do výplaty zbývá ještě týden a vy už zase máte na účtu nulu. Nejste jediní, přitom však stačí jen lépe hospodařit s penězi. Ombudsman klientů Home Creditu doporučuje vyzkoušet obálkovou metodu.

0 komentářů
1152 přečtení
26.12.2015

“Dejte si alespoň 1 předsevzetí! Začněte šetřit,” radí ombudsman do nového roku

Vánoce jsou za námi a s nimi i rok 2015. Právě v tomto čase si lidé dávají předsevzetí do nového roku 2016. “Pokud byste si měli vybrat jen jedno předsevzetí, ať se týká šetření,” říká ombudsman klientů Home Creditu Jan Holoch.

0 komentářů
1198 přečtení
18.12.2015

“Půjčce na vánoční dárky se raději vyhněte,” radí ombudsman Home Creditu

Po špičkách se vkradete do dětského pokoje a z parapetu odnesete dopis adresovaný Ježíškovi. Otevřete ho a zjistíte, že si vaše dítě přeje nový mobil a drahou sportovní soupravu. Kde na to ale vzít? Půjčit si? Podle ombudsmana klientů Home Creditu je nejlepší se vánoční půjčce vyhnout.

0 komentářů
2478 přečtení
31.3.2015

Půjčka není démon ani důvod k oslavě, říká ombudsman Home Credit

V Home Creditu začínal v roce 2006, o šest let později stál u zrodu Zásad Home Creditu a dnes dohlíží na jejich dodržování. Jan Holoch se v roce 2014 stal ombudsmanem klientů a v rozhovoru své odpovědi prošpikoval radami pro ty, kteří už půjčku mají i ty, kteří o ni teprve uvažují.