Kdo velí rodinným nákupům? Ženy, nakupují i 300krát za rok

0 komentářů
715 přečtení
5.3.2016

Muži jsou z Marsu, ženy z Venuše. Toto přísloví platí i pro utrácení peněz. V nákupních košících žen tak končí jiné zboží než u mužů. Kdo je víc rozhazovačný – muži nebo ženy? Dočtete se v našem článku.

Ženy hospodaří s rodinným rozpočtem

Je veřejným tajemstvím, že dámy utrácejí více peněz než muži. To by podepsalo 6 z 10ti mužů. Ženy ale drží až 70 % rodinných financí.

Podle studií s rodinným rozpočtem nenakládají špatně. Kontrolují trvanlivost potravin a také srovnávají ceny výrobků, což muži zpravidla nedělají. Dámy tak nakupují sice pomaleji, ale chytře.

 ženy muži

Ženy nakupují třistakrát ročně

Dámy a pánové se neshodnou ani ve způsobu nákupu. Muži mají v oblibě jeden velký nákup, kdy se mohou zásobit i na týdny dopředu. Ženy naopak volí menší ale častější nákupy. Ročně proto do obchodu zavítají i 300krát.

Obě pohlaví mají také jiné vášně. Muži rádi utrácejí za alkohol, zaplatí za něj víc než dvojnásobek v porovnání s ženami. Ženskou doménou je pak péče o tělo. Za kosmetiku, pedikúru a podobné služby dámy utratí 2,5 krát více než pánové.

Zajímavé je i srovnání v dobročinných darech. I v tomto ohledu jsou ženy více štědré než muži, ale ne zase o tolik. To ale neplatí o vdovách a vdovcích. V tomto případě jsou muži přispívají na charitu více, dokonce jednou tolik co ženy.

Supermarket je univerzální medicína

Nakupování může lidem často zlepšit špatnou náladu. Tuto takzvanou terapii nákupem pravidelně vyhledává přes 60 % žen a téměř 40 %  mužů. A co je naším lékem?  

Ženy nejčastěji nakupují:

  • oblečení
  • jídlo
  • boty

Muži nejčastěji nakupují:

  • jídlo
  • elektroniku
  • hudbu

Nákupy by ale neměly být náplastí na lidská trápení. Mohlo by se totiž stát, že skončíte s hromadou nepotřebných věcí a s narůstajícími dluhy. Proto si každý nákup dobře rozmyslete.

 

Autor: Redakce Home Credit
Komentáře
Přidat vlastní komentář
Tento článek ještě nikdo nekomentoval. Buďte první.
Komentovat
Přidat vlastní komentář